Szeleshát - Merlot Reserve 2007

 2011.01.08. 21:03

Nem szoktam értékelést írni olyan borról, amit ajándékba kaptam - mert még a végén olvassa a posztot az ajándékozó - de ez alkalommal kivételt teszek, mivel ez egy jól sikerült bor úgyhogy remélem olvassa az ajándékozó.

 A színe bordó, abból is a sötétebb mélyebb tónusú. A pohárban szépen hömpölyögve hordó és kissé édeskés talán vanilia illatokat áraszt.

Az első ízélmény egy enyhe szénsavasság ami friss hangulatba hozza az embert, nem túl nagy testű, visszafogott tanninú. Az első korty után azt gondoltam, hogy ez lehetne markánsabb is, de később helyre állt a dolog és a második harmadik korty után már nem hiányoltam több tannint (amúgy sem vagyok oda ezekért az élményekért).

A vége kissé rövid citrusos kesernyével (grapefruit).

Összességében egy igen jól, tényleg nagyon jól iható bor, ez ami fiatalos lendületével egy igazán jó "buli bor" is lehet (ha már a Borjour is kiosztott egy ilyen kategóriát a legutóbbi versenyen).

Tetszik, innám újra
Pont: 6

A bejegyzés trackback címe:

https://szolonaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr612570493

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása