Első fejtés

 2010.10.08. 22:05

Ma átfejtettem a bort. Átfejtés után valamivel több mint öt liter lett, úgyhogy a palackot teljesen tele töltöttem. Holnap apuék leviszik Ságvárra a pincébe és akkor legalább a hőmérséklettel és a fénnyel nem lesz baj.

Nem állítom hogy valami csuda lett, de egy rendes kis asztali bor lett belőle. Egyáltalán nem testes, és legalább valami sav tartalma maradt, úgyhogy van azért némi íze is. Mondhatnám hogy "kicsit sárga, kicsit savanyú, de a miénk"

Gondolkoztam már a néven is, lehet hogy Csire lesz, csak azért hogy ne szálljon el velem a ló! :-)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Egy kép vaku nélkül

 

 

 

 

 

 

 

 

 

és egy másik kép vakuval.

A bejegyzés trackback címe:

https://szolonaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr702357179

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dezső a pincéből · http://arnyas.blog.hu 2010.10.28. 22:55:27

Két éve én is próbálkoztam othellóval, nekem sem lett olyan szörnyű a végeredmény, viszont a tiédnek lényegesen intenzívebb a színe. Nem igazán szeretem az othelló borát a jellegzetes mellékíze miatt, nagyapám viszont valamiért kifejezetten kedveli. Kíváncsian várom, idővel hogyan alakul majd a borod.
Egyébként gratulálok a bloghoz, már fel is vettem a kedvencek közé, csak így tovább!

ISándor · http://szolonaplo.blog.hu/ 2010.10.29. 13:50:33

@Dezső a pincéből: Ez csak játék egyenlőre, de remélem azért pár év alatt kinövi magát a dolog olyannyira hogy már rendes körülmények között rendes mennyiségű, tisztességes bort is tudok majd csinálni. :-)

Viszont érdekesek ezek a nagyapák az enyém is nagyon szerette ezt a fajtát lehet hogy a "korízlés" volt más mint most.
süti beállítások módosítása