A minap a munkahelyemen épp beszámoltam kolléganőmnek Timinek a hétvégén elvégzett munkákról (jó fej, a kerti munkát csak úgy hívja, hogy "tanyarobic"). Ő érdeklődéssel hallgatta, majd mikor befejeztük elkezdett dúdolni egy dalt valami olyasmi szöveggel, hogy "ó gyilkos peronoszpóra, mit tettél a szőlőmmel?"

Mondom neki:

  • TIMI !!!! mi ez a dal ????? :-)))
  • Nem tudom, de várj csak, megkérdem a nővéremtől.

Egy gyors telefon, na meg persze gugli, aki a barátunk és már meg is volt a link.
Meghalgattam, először kikerekedett a szemem, aztán röhögni kezdtem, majd felkeltem a szék mellől ahova estem a röhögéstől.... nem lehet betelni vele, nagyon beteg.

Íme a dal, alant pedig a szöveg.

 

 

SIKÁTOR - PERONOSZPORA 

Kolorádóbogár-szárnyon jöttem egy fülledt, beteges nyáron a büdös, bolond államokból
És itt befogadtak szánalomból

Egész éjjel permeteztem, nem bírom tovább
Kiskertemben ott az egész mezőgazdaság
Háztájiban terem nekem minden, ami jó:
Krumpli, birka, cékla, répa, retek, mogyoró

Korán reggel a falat a torkomon megakad
Kinézek az ablakon, jaj, ugye csak álmodom?!

Oh, gyilkos peronoszpóra, mit tettél a szőlőmmel?
Oh, gyilkos peronoszpóra, mit tettél a szőlőmmel?
Oh, gyilkos peronoszpóra...

A bejegyzés trackback címe:

https://szolonaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr722418026

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zutymi 2010.11.04. 10:28:29

A kérdés, hogy Timcsike honnan ismeri ezt a tényleg beteg dalt:DD.

Gazz 2016.05.30. 14:27:10

A 70-es 80-as években volt a Kuckó magazin a tévében. A műsorvezetőnek benn volt mindig a kutyája.
Na ebben adták le egyszer a Sikátor együttes eme gyöngyszemét, ami a mai napig kitörölhetetlen emlék. Az egész család csak nézett egymásra az intellektuális atomtámadás után döbbenten. Másnap aztán visszahallottam énekelni az iskolában, szóval nem csak é estem áldozatul.
süti beállítások módosítása